hlavickanovadoplnena

Shazujeme úsporně

Mateřství je krom mnoha radostí spojené rovněž s příbytkem na váze. V okamžiku, kdy nosíme své miminko ještě v břiše, to bere každý jako samozřejmost. Jakmile ale máme dítko v kočárků, začínají být kila navíc trochu na obtíž. Práce je hodně, peněz málo a co teď s tím?

Není zrovna příjemné být 2 měsíce po porodu považována za těhotnou, takže pokud máte nějakou energii nazbyt, máme tu pro vás několik tipů, jak se dostat do kondice. Nejprve je však důležité mít posvěcení od lékaře. Tam se chodí většinou po uplynutí šestinedělí a když je všechno v pořádku, můžete se s chutí vrhnout do cvičení.

S větrem o závod

Běžící ženaJednou ze snadných a poměrně časově úsporných metod hubnutí je staré známé běhání. Někteří lidé ho doslova nesnáší, ale pokud mezi ně nepatříte, můžete to zkusit. Samotné provozování této činnosti nic nestojí, jen je potřeba zainvestovat trochu do vybavení. Základem jsou především dobré boty. Existují samozřejmě i stylové běžecké oblečky, ale bez těch se v počátku určitě obejdete. V online světě je k dispozici řada specializovaných webů a většinou mají i svou sekci pro začátečníky.

Pokud by se vám do běhu přece jenom nechtělo, můžete vyzkoušet třeba strollering, který je určený přímo maminkám s kočárkem.

Opravdu hodně intenzivní cvičení

Někdy je času opravdu málo a také počasí ne vždycky spolupracuje, jak bychom potřebovali. Pak může na řadu přijít intenzivní intervalový trénink. Že to zní hrozivě? Tak tedy krátká a výživná cvičení, která najdete na skvělém webu www.rutina.cz.

Najdete tu nejen názorně zpracované krátké sestavy, při kterých se sakra zapotíte, ale také inspirativní proměny ostatních žen. A co víc, zacvičit si můžete úplně zdarma, takže to prostě nelze nevyzkoušet.

A teď už nezbývá, než se do toho pustit. Hodně zdaru!

 

 

Komentáře  

0 #1 Peťule 2017-05-15 14:39
Osobně bych doporučovala onen HIIT nebo alespoň intervalový trénink, je to velká úspora času se skvělými výsledky.
Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit